Antonio Calleja López

Investigador/a

CNSC
Societat en xarxa, Tecnologies d'Internet i intel·ligència artificial,

Soc doctor en Sociologia (University of Exeter), D.E.A. en Filosofia (Universitat de Sevilla) i Màster en Ciència Política (Arizona State University). Estudio les múltiples connexions entre tecnologia, política i societat, des de la plataformització dels moviments socials, l'esfera pública, els partits polítics o l'Estat a la construcció i governança sociotècnica  de les dades i les infraestructures digitals. Ho faig des d'una perspectiva tant descriptiva com normativa, en l'encreuament entre la recerca acadèmica, el desenvolupament tecnològic, la innovació social i l'acció política.

Des de 2018 soc coordinador de la unitat de recerca en Tecnopolitica del grup Communication Networks and Social Change de l'IN3