Pau Bossacoma Busquets

Professor/a Lector/a Estudis de Dret i Ciència Política

DITD

Pau Bossacoma Busquets és professor dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC. A més de ser llicenciat en Dret i en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat Pompeu Fabra (UPF), té un màster avançat en Ciències Jurídiques i és doctor en Dret per aquesta darrera universitat

Els seus àmbits de recerca inclouen el dret i la teoria constitucional, la teoria i filosofia política, el dret i les institucions de la Unió Europea, el dret públic de Catalunya, i la distribució territorial del poder (autonomia, sobirania, federalisme i secessió). Pel que fa a la transferència de coneixement, acostuma a publicar articles en diversos diaris. Així mateix, assessora autoritats i poders públics europeus, estatals, autonòmics i locals.