Marina Bosque Prous

3202, 3212

• 3 - Salut i benestar
  • 10 - Reducció de les desigualtats

L'activitat d'R+I de la investigadora Marina Bosque Prous se centra en l'àmbit de l'epidemiologia i la salut pública, i més concretament en l'estudi de comportaments relacionats amb la salut i les desigualtats socials en salut en diferents etapes de la vida i en poblacions vulnerables.

Actualment, les seves línies de recerca principals són els comportaments de salut en adolescents, amb especial èmfasi en el consum d'alcohol i altres drogues i en la seva alimentació, i la influència de l'entorn i les polítiques públiques sobre aquests comportaments relacionats amb la salut. És coordinadora del grup de recerca interinstitucional Epi4Health (Universitat Oberta de Catalunya - Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) i del Grup de Treball sobre Alcohol de la Societat Espanyola d'Epidemiologia. Forma part del Comitè Científic del projecte DESKcohort (www.deskcohort.cat) i també col·labora en el projecte "Influencia del confinamiento debido a la COVID-19 en el consumo de sustancias y adicciones comportamentales en una cohorte de estudiantes de secundaria", finançat pel Pla nacional sobre drogues (2021|086).