Bañeres Besora, David
0000-0002-0380-1319

David Bañeres va obtenir el doctorat en Programari per la Universitat Politècnica de Catalunya el 2008. El tema principal de la seva recerca va ser desenvolupar noves metodologies per a minimitzar circuits lògics i físics focalitzant l’augment de la velocitat i la reducció de la mida.

Dins de la UOC, la recerca ha evolucionat en l’àmbit de l’aprenentatge en línia en el desenvolupament de noves eines d’aprenentatge, com ara tutors intel·ligents i suport al professorat. Actualment el seu treball se centra en el disseny de nous tutors intel·ligents, utilització de tècniques de ludificació associades a l’aula, eines d’autentificació electrònica en l’avaluació virtual, eines predictives aplicades a analitzar l’aprenentatge dels alumnes i anàlisi i explotació de fonts de dades en obert.

És membre del grup de recerca SOM Research Lab (Systems, Software and Models) de la UOC.

Assesoria, consultoria i altres serveis