Joan Arnedo Moreno

Professor/a Agregat/da Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació

Professor dels Estudis d'informàtica, Multimèdia i Telecomunicació, director del Màster Univ. en disseny i programació de videojocs.

• Videojocs
  • TIC Tecnologies de la Informació i la Comunicació
GAME
Societat en xarxa, Educació i TIC, Creativitat i Cultura digital,

• 4 - Educació de qualitat
  • 10 - Reducció de les desigualtats
  • 16 - Pau, justícia i institucions sòlides

Doctorat en el programa d'Arquitectura de Computadores (UPC, 2009). Enginyer en Informàtica (UPC, 2002). Investigador visitant al Fukuoka Institute of Technology (福岡工業大学). Autor de més de cinquanta articles a revistes o conferències indexades, tant nacionals com internacionals, i director de quatre tesis doctorals. Co-general chair del congrés científic anual GamiLearn i lACM SIGCHI CHI PLAY, 2019. Creador i coordinador del MOOC Introducció a la gamificació a través de casos pràctics a la plataforma MiriadaX. Jurat del concurs d'emprenedors SpinUOC. En el passat, investigador sobre la tecnologia de seguretat a xarxes de computadores. Col·leccionista de consoles velles i de tots els videojocs de la saga Zelda (fins i tot els de Phillips CD-i).