Gisela Ammetller Montes

• 5 - Igualtat de gènere
  • 8 - Treball decent i creixement econòmic
  • 9 - Indústria, innovació i infraestructures

L'activitat de recerca de Gisela Ammetller se centra en la dinàmica màrqueting-emprenedoria, el comportament del consumidor i les experiències immersives d'educació en línia. Ha col·laborat en diversos projectes de recerca i ha publicat treballs en revistes científiques d'impacte. És membre del grup de recerca Digital Business (DigiBiz), reconegut com a grup consolidat per la Generalitat de Catalunya (2017-SGR-368) i coeditora del Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research (JTAER).

La Dra. Ammetller és professora agregada de Comercialització i recerca de mercats dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), on es responsabilitza de l'activitat docent en màrqueting digital i comportament del consumidor. En aquesta mateixa universitat, ha estat coordinadora (2006-2008) i directora acadèmica (2009-2011; 2014-2015) del màster de Direcció de Màrqueting i Comunicació. Ha estat professora de màster en altres universitats i membre del comitè avaluador de programes de màrqueting de l'Agència per a l'Avaluació i l'Acreditació de l'Educació Superior a Portugal.