Monzo Sánchez, Carlos Manuel

El grup d'investigació ITOL és un grup interdisciplinari d'e-learning, que treballa en l'aplicació de les tecnologies de la informació i les comunicacions en entorns d'aprenentatge virtuals de nivell universitari en els àmbits de l'Enginyeria de Telecomunicació i el Graduat Multimèdia, seguint les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).

Els membres del grup pertanyen a diferents àrees de coneixement: Ciències de l'Educació, Multimèdia, Disseny visual, Informàtica i Telecomunicació.

En particular, se centra en els elements que afecten l'espai de treball de l'estudiant —des del disseny d'allò general (el currículum) fins allò particular (un recurs d'aula per a assolir una determinada competència)— i es focalitza principalment en els aspectes pràctics i tècnics de les competències professionals.

Activitat R+D+i