UOC Research Week

Imagine the university of the future

Del 18 al 22 d'abril de 2016 la UOC va celebrar la «UOC Research Week 2016: Imagine the university of the future». Una setmana plena d'activitats amb l'objectiu de compartir amb l'entorn els darrers avanços i resultats en l'àmbit de l'e-learning, amb qüestions tan determinants per a la societat actual i futura com ara: Com ha de ser la universitat del segle XXI? Quines estratègies ha d'incorporar per a fer front als reptes de l'educació postdigital? Com són els estudiants digitals de l'era actual?

#SpinUOC

La jornada del coneixement transferible de la UOC

Des de l'any 2012 la UOC organitza, anualment, l'SpinUOC, la jornada del transferible en què es presenten diferents projectes de la comunitat UOC amb valor econòmic i social en un format innovador: presentacions de poc més de sis minuts i vint diapositives per a explicar cada projecte. A més a més, durant l'acte s'habilita un espai de treball en xarxa perquè les persones, empreses i institucions interessades a saber més detalls dels projectes puguin conversar amb els seus responsables i concertin entrevistes en els anomenats SpinMeetings.

R&I meeting days

Xerrades i tallers adreçats a personal dedicat a l'activitat d'R+I

Amb la denominació "R&I Meeting Days" (abans "Dijous amb l'OSRT"), l'activitat d'R+I és la gran protagonista un cop al mes a la UOC per mitjà de xerrades, conferències o col·loquis amb experts.

UOC Research Showcase

Edició 2015

La UOC va celebrar l'11 de febrer de 2015, el UOC Research Showcase 2015 a l'antiga fàbrica d'Estrella Damm. L'objectiu d'aquest esdeveniment va ser donar a conèixer una selecció de l'activitat d'R+I de la UOC. En total es van presentar 21 treballs de recerca i innovació de la Universitat seleccionats per la Comissió de Recerca i Doctorat. Els criteris per a seleccionar els treballs van ser la qualitat científica i la interdisciplinarietat de l’output científic, i es va tenir en compte la diversitat d'àmbits temàtics.

First UOC International Research Symposium

Per presentar projectes i resultats en societat

El 2013 la UOC va organitzar el First International Research Symposium, una jornada per a acostar l'activitat d'R+I de la Universitat a la societat amb l'exposició de més de 150 pòsters científics de projectes, presentacions Flash amb els responsables dels projectes i una taula rodona amb experts internacionals.

Recerca a l'agenda